HAPPY 4TH MONTH ANNIVERSARY, MY BABY :*

Sunday 23 June 2013
Hey Fian, I'm so glad to have you in my life. You've made me feel like the happiest girl on earth, thanks for all the wonderful memories we had for the pasts 4 months, I hope to have more good memories with you. I know we've been through a lot lately and it did hurt each other sometimes but at the end of the day i know we still love each other. I'm sorry for the times i hurt you and the shitty pasts. i did promise myself to change for the better for us and you. you've been so wonderful and i know at times we fight and cry , but we have to stop tearing and be happy. I want us to last, to smile, to be happy and laugh and go out for random dates and chillax at the parks and skate together. I remembered how we first met. You made me fall for you so deeply. I just hope to gain back 100% of your trust. I'm seriously doing everything to make us last and make u smile. I tried & tried. I'm sorry if I failed sometimes.But I hope you'll understand how I feel sometimes, I get really upset when you gimme one word or cold replies thu texts.Well,your goodnight/morning does mean a lot to me . Everything you do, I'll remember. Thats how much u mean to me. I love you so fucking much.


Oke, cukup sudah berbahasa aliennya, wkwkwk.

Fian, kita sudah bersama selama 4 bulan. Masih sangat sebentar, tentu saja. Akan tetapi kebersamaan kita yang baru 4 bulan ini---bagiku---terasa jauh lebih berarti dibanding ketika aku menjalani 1 tahun lebih putus-nyambung bersama orang lain yang dulu pernah kusayangi.

Dulu, seperti halnya kau, aku pun pernah benar-benar menyayangi orang lain. Namun kini, setelah aku bersamamu, mengingat pernah mengenalnyapun aku lupa. Kau seolah menjadi yang pertama dalam hidupku. Memberi warna baru dalam hidup yang kadang tak mudah ini.

Jika kemarin aku sangat pencemburu, maka kini aku akan mulai mengurangi tingkat kecurigaanku berada di level terendah. Aku ingin  selamanya percaya bahwa kamu tidak akan mendua, menaruh perhatian pada perempuan lain, atau bahkan mengagumi perempuan lain. Aku sepenuhnya percaya kamu tidak akan melakukannya sebab kita adalah satu. Tidak ada pengkhianatan dalam hubungan ini.

Fian Ramadhan Nurpratama, selamat hari jadi yang ke-4 bulan :)) Semoga hubungan kita semakin baik, frekuensi pertengkaran berkurang, dan yang terpenting dapat saling memahami satu sama lain.

Devi + Fian = 
Sejuta cinta, dua hati, satu ikatan = kita


❤ 24 Februari 2013 untuk selamanya 

0 comments:

Post a Comment